.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصغر اماني رئيس جديد هيئت كشتي گيلان

اصغر اماني عندبيلي با كسب 16 رأي از 18 رأي ماخوذه مجمع عمومي هيئت كشتي گيلان به عنوان رئيس جديد اين هيئت انتخاب شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، رئيس فدراسيون كشتي ظهر امروز در مجمع عمومي هيئت كشتي گيلان، اين استان را مستعد در زمينه كشتي دانست و افزود: بايد با سرمايه گذاري مناسب و آوردن اسپانسر، كشتي گيلان را در كشور شكوفا كنيم.
محمدرضا يزداني خرم با تقدير از تلاش‌هاي ابراهيم مهربان سرپرست هيئت كشتي استان تصريح كرد: وجود مهربان نعمتي براي استان است و در مدتي كه وي به عنوان سرپرست هيئت كشتي گيلان فعاليت كرد، زحمات زيادي براي كشتي كشيد و فعاليت‌هاي زيربنايي مناسبي انجام داد.
وي اظهار داشت: كسي كه به عنوان رئيس هيئت كشتي استان فعاليت مي‌كند بايد با برنامه ريزي درست تمام ظرفيت ها را شناسايي كرده و نسبت به درخشش كشتي گيلان در كشور اقدام كند.
رئيس فدراسيون كشتي با اشاره به اينكه رئيس هيئت كشتي گيلان نبايد فقط منتظر بودجه از سوي فدراسيون و يا سازمان تربيت بدني باشد اذعان داشت: بودجه اندك اين دو نهاد جوابگوي هزينه‌هاي هيئت نيست و رئيس هيئت بايد با تمام توان به دنبال اسپانسر و كمك مالي از ادارات و نهادها باشد.
يزداني خرم خاطرنشان كرد: اميدواريم با بررسي كامل شهرستان‌هاي استان شاهد برگزاري ليگ كشتي استاني در گيلان باشيم.
در اين مجمع دو نفر از كانديداها، ابراهيم مهربان سرپرست هيئت كشتي گيلان و فرج الله شب نورد، در آغاز رأي گيري از كانديدا شدن رياست هيئت كشتي استان انصراف دادند و رقابت بين ايرج سلحشور و اصغر اماني صورت گرفت كه در نهايت اماني با اكثريت آرا به عنوان رئيس هيئت كشتي گيلان انتخاب شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.